چقدر دوستش داری؟؟
یه ابتکار شاید جدید.موضوع حجاب اما نه حجاب.اصا حجاب چیه؟حجاب یعنی فقط چادر؟حجاب یعنی فقط زن؟اصا حجاب به چیمیگن؟و..
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یه ابتکار شاید جدید.موضوع حجاب اما نه حجاب.اصا حجاب چیه؟حجاب یعنی فقط چادر؟حجاب یعنی فقط زن؟اصا حجاب به چیمیگن؟و..
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
پایگاه فرهنگی دختر چادری
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 26676
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 26676
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

پرسیدم: امام زمان (عج) رو دوست داری؟ گفت:این چه سوالیه؟! خب معلومه که دوسش دارم!

پرسیدم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟ گفت: آره!

پرسیدم: پس چرا کاری رو که آقا دوست داره انجام نمیدی؟ گفت: خـــــــب…! چون به نظر من، دوست داشتن امام زمان به ظاهر نیست، به دله.

گفتم: از این حرف که میگن “به ظاهر نیست، به دله” خیلی بدم میاد. پرسید: چرا؟

گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام میخوره… تو چیکار میکنی؟ کاملا واضحه! سراسیمه میری و میبینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه میگیره. عصبانی میشی و جیغ میزنی: ای نامرد خائن!

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه: عزیزم! باور کن من فقطِ فقط تو رو دوست دارم.

اونوقت تو چی میگی؟ میگی: اگه منو دوست داری پس این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ به چه حقی آوردیش اینجا؟

اونم برمیگرده میگه: عزیزم، به این ظواهر دقت نکن! اصلِ کار، دل منه! من از ته دلم تو رو دوست دارم…

*

دیدم حالتش عوض شده. پرسیدم: انصافاً خودِ تو، تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلتو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی میکنی بعد میگی من از ته دل دوستت دارم؟ واقعاً حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت میکنه، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه.

گفتم: پس حجابتو….

اشک تو چشماش جمع شده بود. روسری اش رو کشید جلو. خیلی آروم گفت: من جونمو هم فدای امام زمانم میکنم؛ چهارتا تارِ مو که ارزشی نداره.

& از فردا دیدم با چادر اومده دانشگاه.

گفتم: با یه مانتوی مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

میگفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه…


نظرات شما عزیزان:

رقیه
ساعت21:54---23 مهر 1394
عالی بود

نفس
ساعت23:30---30 شهريور 1394
خیلی قشنگ بود

عشق قشنگت
ساعت15:39---18 شهريور 1394
عالیییییییییییییهههههه

امیر
ساعت0:19---25 تير 1394
انشالله دل آقا از هممون شاد باشه...



n.l
ساعت15:00---6 تير 1394
عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده meti در سه شنبه 12 خرداد 1394 |

کدنویسی : ثامن تم ::: گرافیک : دختر چادری

Web Template By : Dokhtar-chadori.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
هاست لینوکس cpanel">هاست لینوکس cpanel

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان حجاب دیگه چیه بابا؟؟؟ و آدرس hejabchiehbaba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ها